• Drużyna Mathteam na II miejscu w Polsce
          • Drużyna Mathteam na II miejscu w Polsce

            01.07.2020

            Drużyna Mathteam w składzie: Magdalena Rojtek, Łukasz Malak, Tymofii Ferenets zajęła ostatecznie II miejsce w Polsce w części krajowej Europejskiego Konkursu Statystycznego. Film „Młodzi ludzie w Europie” przygotowany przez uczniów zajął również  II miejsce i  tym samym  będzie reprezentował Polskę w części europejskiej konkursu, która zostanie rozstrzygnięta we wrześniu.

            Trzymamy kciuki!

        • Pożegnanie uczniów klas ósmych
          • Pożegnanie uczniów klas ósmych

            30.06.2020

            W piątek, 26 czerwca 2020 r. pożegnaliśmy uczniów klas ósmych. Nikt z nas nie przypuszczał, że pożegnanie odbywać się będzie w tak innej i trudnej rzeczywistości. Wierzymy, że po wakacjach wrócimy do normalnych zajęć. Dla naszych absolwentów będzie to już inna, nowa rzeczywistość. Życzymy Wam słusznych wyborów, ciekawych znajomości, realizacji wszystkich planów i spełnienia marzeń.

            Zapraszamy do obejrzenia fotorelacji z zakończenia roku szkolnego przez klasy ósme

            KLASA 8A

            KLASA 8B

            KLASA 8C

            KLASA 8D

          • Harmonogram rozdania świadectw

            24.06.2020

            Świadectwa będą rozdawane według następującego harmonogramu:

            KLASA VIII A godzina 08:00                                                                                                                          KLASA VIII B godzina 08:40                                                                                                                                    KLASA VIII C godzina 09:20                                                                                                                                   KLASA VIII D godzina 10:00

            KLASY I godzina 11:00

            KLASY II godzina 11:40

            KLASY III godzina 12:20

            KLASY IV godzina 13:00

            KLASY V godzina 13:00

            KLASY VI godzina 13:40

            KLASY VII godzina 14:20

            Gdy nie będzie padało rozdanie świadectw odbędzie się na boisku szkolnym. Na wypadek deszczu w drzwiach (wejście główne od boiska, wejście do sali gimnastycznej, wejście do nowego skrzydła) i z okien na parterze szkoły. Uczniowie odbierają świadectwa w miarę możliwości osobiście, bez osób trzecich, aby na boisku było jak najmniej osób. Proszę trzymać się wyznaczonych godzin aby nie tworzyć zgromadzeń.Obowiązują maseczki lub przyłbice i bezpieczny 2m odstęp. Uczniowie wchodzą na boisko od strony MOPS-u, a wychodzą od ul. Janowieckiej.

            Dzieci z podwyższoną temperaturą, przeziębione nie przychodzą po odbiór świadectwa. Świadectwa mogą zostać odebrane przez rodziców.

            Nieodebrane świadectwa szkolne wychowawcy przekażą do sekretariatu szkoły i będzie je można odebrać w godzinach pracy sekretariatu.

             

          • Hotel dla owadów

            15.06.2020

            Na terenie naszego boiska szkolnego pojawił się już pierwszy hotel dla owadów który ma zapewnić schronienie dla wielu gatunków. W szczególności będą to owady pożyteczne : biedronki, pszczoły samotnice,  błonkówki. Wykonanie takiego hotelu nie jest skomplikowane. Zachęcam do samodzielnego odszukania hotelu (po powrocie do szkoły) i przyjrzenia się jak on jest zrobiony, może i w waszych ogródkach pojawią się takie naturalne ozdoby. 

            Poniższe fotografie przedstawiają hotel znajdujący się na boisku szkolnym, oraz w ogródku uczennicy naszej szkoły. 

          • Wyniki konkursu "Wokół wszystko gra"

            03.06.2020

            Drodzy Artyści, uczniowie SP2

            Bardzo mi miło poinformować, że w konkursie muzyczno – fotograficznym „Wokół wszystko gra” wzięło udział 33 uczniów. Taka ilość chętnych osób przerosła moje najśmielsze oczekiwania…

            Zatem werdykt nie należał do najłatwiejszych zadań. Jednak komisja w składzie: Anna Ciszewska, Joanna Bucholc, Ewa Maćkowiak i Monika Serwatka postanowiła nagrodzić następujących uczniów:

            1 miejsca ex aequo: Franek Drewicz 5d i Marta Wiertel 6b,

            2 miejsca ex aequo: Anna Sokół 4a, Julianna Zink 5d i Agata Narożyńska 5f,

            3 miejsca ex aequo: Elena Bartol 4b, Krzysztof Dolata 7b i Anna Sielewicz 8b.

            Wyróżnienia: Michał Dulęba 4b, Dawid Furman 7d, Wiktoria Poczekaj 7d i Dominik Grabarkiewicz 8b.

            WSZYSTKIM uczestnikom serdecznie gratulujemy, a w szczególności liderom konkursu.

            Serdeczne podziękowania kieruję w stronę Rady Rodziców za ufundowanie nagród oraz sponsorom.

            Pozdrawiam serdecznie, Monika Serwatka

        • Głosujcie na MATHTEAM!
          • Głosujcie na MATHTEAM!

            03.06.2020

            https://rejestracja.stat.gov.pl/GlosowanieEKS/Konkurs/KategoriaB

            Od 2 czerwca do 9 czerwca trwa jednorazowe głosowanie na najlepszy film Europejskiego Konkursu Statystycznego. Jako finaliści części krajowej przygotowaliśmy film na temat „Młodzi ludzie w Europie”. Dzięki Waszym głosom nasz film może wygrać w krajowej części Europejskiego Konkursu Statystycznego i przejść do części europejskiej, w której będziemy reprezentowali nasz kraj. Chcemy kontynuować niezwykłą statystyczną przygodę. Głosujcie na nas klikając na ostatnią 5 gwiazdkę pod filmem ;)

            Głosy można oddawać z kilku urządzeń (telefon, komputer).

            Można ocenić również pozostałe drużyny, liczy się średnia głosów.

            Dzielcie się naszym filmem w Social Mediach: Facebook, Twitter.

            W związku z pojawiającymi się wątpliwościami interpretacyjnymi dotyczącymi głosowania informujemy, że jedna osoba może oddać tylko jeden głos. Można wykorzystać do tego celu dostępne urządzenie(komputer, tablet lub telefon) oraz wybraną przez siebie przeglądarkę.

             

             

          • Informacja biblioteki szkolnej

            03.06.2020

            Zwrot wszystkich książek wypożyczonych z biblioteki szkolnej (nie podręczników) obowiązkowo od 3 do 5 czerwca 2020 r.,
            w godzinach 1000 – 1100

             

            ZWROT PODRĘCZNIKÓW SZKOLNYCH

            Przed końcem roku szkolnego uczniowie zobowiązani są do zwrotu wypożyczonych z biblioteki szkolnej podręczników. W związku z tym:

            • Prosimy o przygotowanie wszystkich wypożyczonych podręczników, sprawdzenie pod kątem uszkodzeń i przyniesienie ich do szkoły w wyznaczonym terminie. Wszelkie  uszkodzenia / zaginięcia podręczników prosimy niezwłocznie zgłaszać bibliotekarzowi.
            • W sytuacji stwierdzenia zniszczenia rodzic zobowiązany jest do odkupienia podręcznika lub uiszczenia opłaty za podręcznik na podany rachunek bankowy.
            • Podręczniki są zwracane przez uczniów/rodziców w określonych z góry dla każdej klasy godzinach  (w celu uniknięcia grupowania się osób).
            • Osoby dokonujące zwrotu podręczników przynoszą  je zapakowane
              w reklamówkach opisanych  na zewnątrz: imię, nazwisko ucznia, klasa. 
            • W wyznaczonym terminie w celu usprawnienia zwrotów, prosimy ustawić się przed wejściem do szkoły w kolejności alfabetycznej, zachowując odstęp 1,5 m . Nie wchodzimy do szkoły.

             

            HARMONOGRAM ZWROTU PODRĘCZNIKÓW

             

            8.06.2020r.

            1A - 8.00

            1B - 8.40

            1C - 9.20

            2A - 10.00

            2B - 10.40

            2C - 11.20

            2D - 12.00

            3A - 12.40

            9.06.2020r.

            3B - 8.00

            3C - 8.40

            3D - 9.20

            4A - 10.00

            4B - 10.30

            5A - 11.00

            5B - 11.40

            5C - 12.20

            5D - 13.00

            10.06.2020r.

            5E - 8.00

            5F - 8.40

            6A - 9.20

            6B - 10.00

            6C - 10.40

            6D - 11.20

            6E - 12.00

            6F - 12.30

            6G - 13.00

             

             

            15.06.2020r.

            7A - 8.00

            7B - 8.40

            7C - 9.20

            7D - 10.00

             

            16 – 18. 06. 2020 – egzaminy klas VIII

             

            19.06.2020r.

            8A - 8.00

            8B - 8.40

            8C - 9.30

            8D - 10.10

             

             

          • Informacja - Egzamin Ósmoklasisty

            01.06.2020

            Przeprowadzenie egzaminu ósmoklasisty - wytyczne

             

            1. Na egzamin może przyjść wyłącznie osoba zdrowa (zdający, nauczyciel, inny pracownik szkoły), bez objawów chorobowych sugerujących chorobę zakaźną.
            2. Zdający,nauczyciel oraz każda inna osoba uczestnicząca w przeprowadzaniu egzaminu nie może przyjść na egzamin, jeżeli przebywa w domu z osobą na kwarantannie lub izolacji w warunkach domowych albo sama jest objęta kwarantanną lub izolacją w warunkach domowych.
            3. Rodzic/Prawny opiekun nie może wejść z dzieckiem na teren szkoły, z wyjątkiem sytuacji, kiedy zdający wymaga pomocy np. w poruszaniu się.
            4. Zdający nie powinni wnosić na teren szkoły zbędnych rzeczy, w tym książek, telefonów komórkowych, maskotek.
            5. Na egzaminie każdy zdający korzysta z własnych przyborów piśmienniczych, linijki. Zdający nie mogą pożyczać przyborów od innych zdających.
            6. Szkoła nie zapewnia wody pitnej. Na egzamin należy przynieść własną butelkę z wodą.
            7. Czekając na wejście do szkoły albo sali egzaminacyjnej, zdający zachowują odpowiedni odstęp (co najmniej1,5 m) oraz mają zakryte usta i nos.
            8. Na teren szkoły mogą wejść wyłącznie osoby z zakrytymi ustami i nosem (maseczką jedno- lub wielorazową, materiałem, przyłbicą – w szczególności w przypadku osób, które ze względów zdrowotnych nie mogą zakrywaćust i nosa maseczką). Zakrywanie ust i nosa obowiązuje na terenie całej szkoły, z wyjątkiem sal egzaminacyjnych po zajęciu miejsc przez uczniów. Podczas wpuszczania uczniów do sali egzaminacyjnej członek zespołu nadzorującego może poprosić zdającego o chwilowe odsłonięcie twarzy w celu zweryfikowania jego tożsamości (konieczne jest wówczas zachowanie co najmniej1,5-metrowego odstępu).
            9. Zdający są zobowiązani zakrywać usta i nos do momentu zajęcia miejsca w sali egzaminacyjnej. Po zajęciu miejsca w sali egzaminacyjnej (w trakcie egzaminu) zdający ma obowiązek ponownie zakryć usta i nos, kiedy:
            • podchodzi do niego nauczyciel, aby odpowiedzieć na zadane przez niego pytanie
            • wychodzi do toalety
            • podchodzi do niego egzaminator
            • kończy pracę z arkuszem egzaminacyjnym i wychodzi z sali egzaminacyjnej.

                10. Zarówno zdający, jak i członkowie zespołu nadzorującego mogą – jeżeli uznają to za właściwe – mieć zakryte usta i nos w trakcie egzaminu, nawet po zajęciu miejsca przy stoliku / stanowisku egzaminacyjnym lub kiedy obserwują przebieg egzaminu, siedząc albo stojąc (w przypadku członków zespołu nadzorującego i innych osób zaangażowanych w przeprowadzanie egzaminu w danej sali).

             

            11.Należy unikać tworzenia się grup zdających przed szkołą oraz przed salą egzaminacyjną przed rozpoczęciem egzaminu oraz po jego zakończeniu. W tym celu dyrektor szkoły może na przykład:

            1. przekazać zdającym z wyprzedzeniem (np. 2-, 3-dniowym) informację o godzinie, o której powinni stawić się w szkole przed rozpoczęciem egzaminu – mogą to być np. różne godziny dla zdających z różnych sal egzaminacyjnych (czas wejścia na teren szkoły / do sali egzaminacyjnej w np. 15-, 20-minutowych odstępach)
            2. wpuszczać zdających na teren szkoły różnymi wejściami,
            3. wypuszczać zdających z sal po egzaminie według ściśle określonej procedury – np. sala po sali, oddział po oddziale, upewniając się, że zdający nie gromadzą się pod szkołą, aby omówić egzamin poinstruować zdających, aby wrażeniami po egzaminie dzielili się między sobą z wykorzystaniem mediów społecznościowych, komunikatorów, telefonicznie, a unikali spotkań w grupie, np. przy wejściu do szkoły.

             

             

             

        • Komunikat
          • Komunikat

            21.05.2020

            W związku z rekomendacją Burmistrza Miasta Wągrowca(w załączniku) informuję, że od 25 maja 2020 r. będą odbywały się w szkole konsultacje dla uczniów klas 8 oraz zajęcia rewalidacyjne i rewalidacyjno-wychowawcze. Nie będzie czynna świetlica szkolna, a także nie zostaną uruchomione zajęcia opiekuńczo-wychowawcze z elementami dydaktycznymi dla uczniów klas 1-3.

            DYREKTOR SZKOŁY

            mgr Kinga Babicz

            Załącznik rekomendacja_Burmistrza_Miasta_Wagrowca(1).pdf

        • Konkurs matematyczny Kangur
          • Konkurs matematyczny Kangur

            21.05.2020

            KANGUR MATEMATYCZNY

            W związku z pandemią koronawirusa konkurs matematyczny Kangur będzie przeprowadzony drogą elektroniczną, poprzez platformę dzwoneczek. pl. Poniżej dołączam link do strony z konkursem                           https://www.dzwonek.pl/

            Hasła i loginy otrzymacie(lub już otrzymaliście) wy lub wasi rodzice od nauczycieli uczących was.

            W związku z nietypową sytuacją konkurs zostanie przeprowadzony w dwóch etapach, każdy po 90 min. Pierwszy jako konkurs próbny i dopiero w terminie póżniejszym konkurs główny. Poniżej terminy konkursów dla uczniów naszej szkoły z podziałem na kategorie. Bardzo ważne jest otwarcie konkursu o dobrej godzinie w czasie gdy jest dla was aktywny.

            Żaczek

            klasy 2 szkół podstawowych;

            Maluch

            klasy 3 i 4 szkół podstawowych;

            Beniamin

            klasy 5 i 6 szkół podstawowych;

            Kadet

            klasy 7 i 8 szkół podstawowych;

             

            W związku z internetową formą konkursu poniżej podaję link do instrukcji dla ucznia

            https://www.kangur-mat.pl/dokumenty/kangur_2020_Instrukcja_uczestnik.pdf.

            Proszę aby uczniowie zalogowali się wcześniej na stronie konkursu i sprawdzili  czy są dopisani do dobrej kategorii. Po Zalogowaniu należy  zaakceptować regulamin , zaznaczając że jesteście niepełnoletni.

            Należy wtedywpisać dane rodzica/opiekuna lub nauczyciela.  Jeśli rodzice wyrażą na to zgodę to podajcie ich dane jeśli nie to możecie podać moje dane

            Mail   k.malak@sp2.wagrowiec.eu

            Krzysztof Malak.

            W głównej instrukcji jest informacja o wprowadzenie swoich danych. Nie musicie  tego robić, bez tego też można przystąpić do konkursu wprowadzenie tych danych jest dobrowolne.

            Powodzenia

            Malak Krzysztof

        • Komunikat
          • Komunikat

            18.05.2020

            Drodzy Czytelnicy!

            W związku z wejściem w życie kolejnego etapu znoszenia ograniczeń związanych z COVID – 19 informujemy, że od 19 maja 2020 roku Biblioteka szkolna będzie czynna dla czytelników od poniedziałku do piątku,               w godzinach 1000 – 1100.

            Korzystanie z biblioteki odbywać się będzie na nowych zasadach:

            1. Przed wejściem do szkoły obowiązuje zakrycie ust i nosa oraz dezynfekcja rąk.
            2. W korytarzu przed biblioteką mogą znajdować się maksymalnie 4 osoby,
              z zachowaniem odległości między sobą 1,5 m.
            3. Zwracaną książkę czytelnik odkłada w wyznaczonym miejscu. Oddane książki podlegają obowiązkowej kwarantannie.
            4. Wyłączony zostaje dostęp do księgozbioru – książki podaje bibliotekarz.
            5. W celu usprawnienia wypożyczania i zwrotu prosimy, w miarę możliwości
              o wcześniejsze zamawianie książek poprzez e-mail:

            j.nalewalska@sp2.wagrowiec.eu

            g.budasz@sp2.wagrowiec.eu

            1. Zwrot wszystkich książek wypożyczonych z biblioteki szkolnej (nie podręczników) obowiązkowo                 od 1.06.2020 r. do 10.06.2020 r.
    • Kontakty

      • Szkoła Podstawowa nr 2 im. Cystersów Wągrowieckich w Wągrowcu, ul. Krótka 4
      • Szkoła: 603-313-284
        Świetlica: 603-313-298
      • ul. Krótka 4
        62-100 Wągrowiec
        Poland
      • Sekretariat czynny od poniedziałku do piątku od 7.30 do 15.30
    • Logowanie