• Informacja dotycząca podręczników do religii na rok szkolny 2020/2021
          • Informacja dotycząca podręczników do religii na rok szkolny 2020/2021

            22.07.2020

            Klasa I

            UWAGA. NOWE KSIĄŻKI.

            Podręcznik do religii dla klasy I Szkoły Podstawowej „ Poznaję Boży Świat”
            wyd. Jedność

            Bez zeszytu

             

            Klasy II

            Bez podręczników.

            Tylko zeszyt A4

             

            Klasy III

            Bez podręczników.

            Tylko zeszyt A4 ( może być kontynuacja zeszytu z poprzedniego roku szkolnego)

             

            Klasy IV - VIII

            Tylko podręczniki + zeszyt

             

            Klasa IV

             „Miejsce pełne BOGActw” wyd. Jedność

             

            Klasa V

            UWAGA. NOWE KSIĄŻKI.

            „Szczęśliwi, którzy szukają prawdy” wyd. Jedność

             

            Klasa VI

            „Tajemnice BOGAtego życia” wyd. Jedność

             

            Klasa VII

            „Błogosławieni, którzy SZUKAJĄ JEZUSA” wyd. Jedność

             

            Klasa VIII

            „Błogosławieni, którzy UFAJĄ JEZUSOWI” wyd. Jedność

        • Drużyna Mathteam na II miejscu w Polsce
          • Drużyna Mathteam na II miejscu w Polsce

            01.07.2020

            Drużyna Mathteam w składzie: Magdalena Rojtek, Łukasz Malak, Tymofii Ferenets zajęła ostatecznie II miejsce w Polsce w części krajowej Europejskiego Konkursu Statystycznego. Film „Młodzi ludzie w Europie” przygotowany przez uczniów zajął również  II miejsce i  tym samym  będzie reprezentował Polskę w części europejskiej konkursu, która zostanie rozstrzygnięta we wrześniu.

            Trzymamy kciuki!

        • Pożegnanie uczniów klas ósmych
          • Pożegnanie uczniów klas ósmych

            30.06.2020

            W piątek, 26 czerwca 2020 r. pożegnaliśmy uczniów klas ósmych. Nikt z nas nie przypuszczał, że pożegnanie odbywać się będzie w tak innej i trudnej rzeczywistości. Wierzymy, że po wakacjach wrócimy do normalnych zajęć. Dla naszych absolwentów będzie to już inna, nowa rzeczywistość. Życzymy Wam słusznych wyborów, ciekawych znajomości, realizacji wszystkich planów i spełnienia marzeń.

            Zapraszamy do obejrzenia fotorelacji z zakończenia roku szkolnego przez klasy ósme

            KLASA 8A

            KLASA 8B

            KLASA 8C

            KLASA 8D

          • Harmonogram rozdania świadectw

            24.06.2020

            Świadectwa będą rozdawane według następującego harmonogramu:

            KLASA VIII A godzina 08:00                                                                                                                          KLASA VIII B godzina 08:40                                                                                                                                    KLASA VIII C godzina 09:20                                                                                                                                   KLASA VIII D godzina 10:00

            KLASY I godzina 11:00

            KLASY II godzina 11:40

            KLASY III godzina 12:20

            KLASY IV godzina 13:00

            KLASY V godzina 13:00

            KLASY VI godzina 13:40

            KLASY VII godzina 14:20

            Gdy nie będzie padało rozdanie świadectw odbędzie się na boisku szkolnym. Na wypadek deszczu w drzwiach (wejście główne od boiska, wejście do sali gimnastycznej, wejście do nowego skrzydła) i z okien na parterze szkoły. Uczniowie odbierają świadectwa w miarę możliwości osobiście, bez osób trzecich, aby na boisku było jak najmniej osób. Proszę trzymać się wyznaczonych godzin aby nie tworzyć zgromadzeń.Obowiązują maseczki lub przyłbice i bezpieczny 2m odstęp. Uczniowie wchodzą na boisko od strony MOPS-u, a wychodzą od ul. Janowieckiej.

            Dzieci z podwyższoną temperaturą, przeziębione nie przychodzą po odbiór świadectwa. Świadectwa mogą zostać odebrane przez rodziców.

            Nieodebrane świadectwa szkolne wychowawcy przekażą do sekretariatu szkoły i będzie je można odebrać w godzinach pracy sekretariatu.

             

          • Hotel dla owadów

            15.06.2020

            Na terenie naszego boiska szkolnego pojawił się już pierwszy hotel dla owadów który ma zapewnić schronienie dla wielu gatunków. W szczególności będą to owady pożyteczne : biedronki, pszczoły samotnice,  błonkówki. Wykonanie takiego hotelu nie jest skomplikowane. Zachęcam do samodzielnego odszukania hotelu (po powrocie do szkoły) i przyjrzenia się jak on jest zrobiony, może i w waszych ogródkach pojawią się takie naturalne ozdoby. 

            Poniższe fotografie przedstawiają hotel znajdujący się na boisku szkolnym, oraz w ogródku uczennicy naszej szkoły. 

          • Wyniki konkursu "Wokół wszystko gra"

            03.06.2020

            Drodzy Artyści, uczniowie SP2

            Bardzo mi miło poinformować, że w konkursie muzyczno – fotograficznym „Wokół wszystko gra” wzięło udział 33 uczniów. Taka ilość chętnych osób przerosła moje najśmielsze oczekiwania…

            Zatem werdykt nie należał do najłatwiejszych zadań. Jednak komisja w składzie: Anna Ciszewska, Joanna Bucholc, Ewa Maćkowiak i Monika Serwatka postanowiła nagrodzić następujących uczniów:

            1 miejsca ex aequo: Franek Drewicz 5d i Marta Wiertel 6b,

            2 miejsca ex aequo: Anna Sokół 4a, Julianna Zink 5d i Agata Narożyńska 5f,

            3 miejsca ex aequo: Elena Bartol 4b, Krzysztof Dolata 7b i Anna Sielewicz 8b.

            Wyróżnienia: Michał Dulęba 4b, Dawid Furman 7d, Wiktoria Poczekaj 7d i Dominik Grabarkiewicz 8b.

            WSZYSTKIM uczestnikom serdecznie gratulujemy, a w szczególności liderom konkursu.

            Serdeczne podziękowania kieruję w stronę Rady Rodziców za ufundowanie nagród oraz sponsorom.

            Pozdrawiam serdecznie, Monika Serwatka

        • Głosujcie na MATHTEAM!
          • Głosujcie na MATHTEAM!

            03.06.2020

            https://rejestracja.stat.gov.pl/GlosowanieEKS/Konkurs/KategoriaB

            Od 2 czerwca do 9 czerwca trwa jednorazowe głosowanie na najlepszy film Europejskiego Konkursu Statystycznego. Jako finaliści części krajowej przygotowaliśmy film na temat „Młodzi ludzie w Europie”. Dzięki Waszym głosom nasz film może wygrać w krajowej części Europejskiego Konkursu Statystycznego i przejść do części europejskiej, w której będziemy reprezentowali nasz kraj. Chcemy kontynuować niezwykłą statystyczną przygodę. Głosujcie na nas klikając na ostatnią 5 gwiazdkę pod filmem ;)

            Głosy można oddawać z kilku urządzeń (telefon, komputer).

            Można ocenić również pozostałe drużyny, liczy się średnia głosów.

            Dzielcie się naszym filmem w Social Mediach: Facebook, Twitter.

            W związku z pojawiającymi się wątpliwościami interpretacyjnymi dotyczącymi głosowania informujemy, że jedna osoba może oddać tylko jeden głos. Można wykorzystać do tego celu dostępne urządzenie(komputer, tablet lub telefon) oraz wybraną przez siebie przeglądarkę.

             

             

          • Informacja biblioteki szkolnej

            03.06.2020

            Zwrot wszystkich książek wypożyczonych z biblioteki szkolnej (nie podręczników) obowiązkowo od 3 do 5 czerwca 2020 r.,
            w godzinach 1000 – 1100

             

            ZWROT PODRĘCZNIKÓW SZKOLNYCH

            Przed końcem roku szkolnego uczniowie zobowiązani są do zwrotu wypożyczonych z biblioteki szkolnej podręczników. W związku z tym:

            • Prosimy o przygotowanie wszystkich wypożyczonych podręczników, sprawdzenie pod kątem uszkodzeń i przyniesienie ich do szkoły w wyznaczonym terminie. Wszelkie  uszkodzenia / zaginięcia podręczników prosimy niezwłocznie zgłaszać bibliotekarzowi.
            • W sytuacji stwierdzenia zniszczenia rodzic zobowiązany jest do odkupienia podręcznika lub uiszczenia opłaty za podręcznik na podany rachunek bankowy.
            • Podręczniki są zwracane przez uczniów/rodziców w określonych z góry dla każdej klasy godzinach  (w celu uniknięcia grupowania się osób).
            • Osoby dokonujące zwrotu podręczników przynoszą  je zapakowane
              w reklamówkach opisanych  na zewnątrz: imię, nazwisko ucznia, klasa. 
            • W wyznaczonym terminie w celu usprawnienia zwrotów, prosimy ustawić się przed wejściem do szkoły w kolejności alfabetycznej, zachowując odstęp 1,5 m . Nie wchodzimy do szkoły.

             

            HARMONOGRAM ZWROTU PODRĘCZNIKÓW

             

            8.06.2020r.

            1A - 8.00

            1B - 8.40

            1C - 9.20

            2A - 10.00

            2B - 10.40

            2C - 11.20

            2D - 12.00

            3A - 12.40

            9.06.2020r.

            3B - 8.00

            3C - 8.40

            3D - 9.20

            4A - 10.00

            4B - 10.30

            5A - 11.00

            5B - 11.40

            5C - 12.20

            5D - 13.00

            10.06.2020r.

            5E - 8.00

            5F - 8.40

            6A - 9.20

            6B - 10.00

            6C - 10.40

            6D - 11.20

            6E - 12.00

            6F - 12.30

            6G - 13.00

             

             

            15.06.2020r.

            7A - 8.00

            7B - 8.40

            7C - 9.20

            7D - 10.00

             

            16 – 18. 06. 2020 – egzaminy klas VIII

             

            19.06.2020r.

            8A - 8.00

            8B - 8.40

            8C - 9.30

            8D - 10.10

             

             

          • Informacja - Egzamin Ósmoklasisty

            01.06.2020

            Przeprowadzenie egzaminu ósmoklasisty - wytyczne

             

            1. Na egzamin może przyjść wyłącznie osoba zdrowa (zdający, nauczyciel, inny pracownik szkoły), bez objawów chorobowych sugerujących chorobę zakaźną.
            2. Zdający,nauczyciel oraz każda inna osoba uczestnicząca w przeprowadzaniu egzaminu nie może przyjść na egzamin, jeżeli przebywa w domu z osobą na kwarantannie lub izolacji w warunkach domowych albo sama jest objęta kwarantanną lub izolacją w warunkach domowych.
            3. Rodzic/Prawny opiekun nie może wejść z dzieckiem na teren szkoły, z wyjątkiem sytuacji, kiedy zdający wymaga pomocy np. w poruszaniu się.
            4. Zdający nie powinni wnosić na teren szkoły zbędnych rzeczy, w tym książek, telefonów komórkowych, maskotek.
            5. Na egzaminie każdy zdający korzysta z własnych przyborów piśmienniczych, linijki. Zdający nie mogą pożyczać przyborów od innych zdających.
            6. Szkoła nie zapewnia wody pitnej. Na egzamin należy przynieść własną butelkę z wodą.
            7. Czekając na wejście do szkoły albo sali egzaminacyjnej, zdający zachowują odpowiedni odstęp (co najmniej1,5 m) oraz mają zakryte usta i nos.
            8. Na teren szkoły mogą wejść wyłącznie osoby z zakrytymi ustami i nosem (maseczką jedno- lub wielorazową, materiałem, przyłbicą – w szczególności w przypadku osób, które ze względów zdrowotnych nie mogą zakrywaćust i nosa maseczką). Zakrywanie ust i nosa obowiązuje na terenie całej szkoły, z wyjątkiem sal egzaminacyjnych po zajęciu miejsc przez uczniów. Podczas wpuszczania uczniów do sali egzaminacyjnej członek zespołu nadzorującego może poprosić zdającego o chwilowe odsłonięcie twarzy w celu zweryfikowania jego tożsamości (konieczne jest wówczas zachowanie co najmniej1,5-metrowego odstępu).
            9. Zdający są zobowiązani zakrywać usta i nos do momentu zajęcia miejsca w sali egzaminacyjnej. Po zajęciu miejsca w sali egzaminacyjnej (w trakcie egzaminu) zdający ma obowiązek ponownie zakryć usta i nos, kiedy:
            • podchodzi do niego nauczyciel, aby odpowiedzieć na zadane przez niego pytanie
            • wychodzi do toalety
            • podchodzi do niego egzaminator
            • kończy pracę z arkuszem egzaminacyjnym i wychodzi z sali egzaminacyjnej.

                10. Zarówno zdający, jak i członkowie zespołu nadzorującego mogą – jeżeli uznają to za właściwe – mieć zakryte usta i nos w trakcie egzaminu, nawet po zajęciu miejsca przy stoliku / stanowisku egzaminacyjnym lub kiedy obserwują przebieg egzaminu, siedząc albo stojąc (w przypadku członków zespołu nadzorującego i innych osób zaangażowanych w przeprowadzanie egzaminu w danej sali).

             

            11.Należy unikać tworzenia się grup zdających przed szkołą oraz przed salą egzaminacyjną przed rozpoczęciem egzaminu oraz po jego zakończeniu. W tym celu dyrektor szkoły może na przykład:

            1. przekazać zdającym z wyprzedzeniem (np. 2-, 3-dniowym) informację o godzinie, o której powinni stawić się w szkole przed rozpoczęciem egzaminu – mogą to być np. różne godziny dla zdających z różnych sal egzaminacyjnych (czas wejścia na teren szkoły / do sali egzaminacyjnej w np. 15-, 20-minutowych odstępach)
            2. wpuszczać zdających na teren szkoły różnymi wejściami,
            3. wypuszczać zdających z sal po egzaminie według ściśle określonej procedury – np. sala po sali, oddział po oddziale, upewniając się, że zdający nie gromadzą się pod szkołą, aby omówić egzamin poinstruować zdających, aby wrażeniami po egzaminie dzielili się między sobą z wykorzystaniem mediów społecznościowych, komunikatorów, telefonicznie, a unikali spotkań w grupie, np. przy wejściu do szkoły.

             

             

             

        • Komunikat
          • Komunikat

            21.05.2020

            W związku z rekomendacją Burmistrza Miasta Wągrowca(w załączniku) informuję, że od 25 maja 2020 r. będą odbywały się w szkole konsultacje dla uczniów klas 8 oraz zajęcia rewalidacyjne i rewalidacyjno-wychowawcze. Nie będzie czynna świetlica szkolna, a także nie zostaną uruchomione zajęcia opiekuńczo-wychowawcze z elementami dydaktycznymi dla uczniów klas 1-3.

            DYREKTOR SZKOŁY

            mgr Kinga Babicz

            Załącznik rekomendacja_Burmistrza_Miasta_Wagrowca(1).pdf

        • Konkurs matematyczny Kangur
          • Konkurs matematyczny Kangur

            21.05.2020

            KANGUR MATEMATYCZNY

            W związku z pandemią koronawirusa konkurs matematyczny Kangur będzie przeprowadzony drogą elektroniczną, poprzez platformę dzwoneczek. pl. Poniżej dołączam link do strony z konkursem                           https://www.dzwonek.pl/

            Hasła i loginy otrzymacie(lub już otrzymaliście) wy lub wasi rodzice od nauczycieli uczących was.

            W związku z nietypową sytuacją konkurs zostanie przeprowadzony w dwóch etapach, każdy po 90 min. Pierwszy jako konkurs próbny i dopiero w terminie póżniejszym konkurs główny. Poniżej terminy konkursów dla uczniów naszej szkoły z podziałem na kategorie. Bardzo ważne jest otwarcie konkursu o dobrej godzinie w czasie gdy jest dla was aktywny.

            Żaczek

            klasy 2 szkół podstawowych;

            Maluch

            klasy 3 i 4 szkół podstawowych;

            Beniamin

            klasy 5 i 6 szkół podstawowych;

            Kadet

            klasy 7 i 8 szkół podstawowych;

             

            W związku z internetową formą konkursu poniżej podaję link do instrukcji dla ucznia

            https://www.kangur-mat.pl/dokumenty/kangur_2020_Instrukcja_uczestnik.pdf.

            Proszę aby uczniowie zalogowali się wcześniej na stronie konkursu i sprawdzili  czy są dopisani do dobrej kategorii. Po Zalogowaniu należy  zaakceptować regulamin , zaznaczając że jesteście niepełnoletni.

            Należy wtedywpisać dane rodzica/opiekuna lub nauczyciela.  Jeśli rodzice wyrażą na to zgodę to podajcie ich dane jeśli nie to możecie podać moje dane

            Mail   k.malak@sp2.wagrowiec.eu

            Krzysztof Malak.

            W głównej instrukcji jest informacja o wprowadzenie swoich danych. Nie musicie  tego robić, bez tego też można przystąpić do konkursu wprowadzenie tych danych jest dobrowolne.

            Powodzenia

            Malak Krzysztof

        • Komunikat
          • Komunikat

            18.05.2020

            Drodzy Czytelnicy!

            W związku z wejściem w życie kolejnego etapu znoszenia ograniczeń związanych z COVID – 19 informujemy, że od 19 maja 2020 roku Biblioteka szkolna będzie czynna dla czytelników od poniedziałku do piątku,               w godzinach 1000 – 1100.

            Korzystanie z biblioteki odbywać się będzie na nowych zasadach:

            1. Przed wejściem do szkoły obowiązuje zakrycie ust i nosa oraz dezynfekcja rąk.
            2. W korytarzu przed biblioteką mogą znajdować się maksymalnie 4 osoby,
              z zachowaniem odległości między sobą 1,5 m.
            3. Zwracaną książkę czytelnik odkłada w wyznaczonym miejscu. Oddane książki podlegają obowiązkowej kwarantannie.
            4. Wyłączony zostaje dostęp do księgozbioru – książki podaje bibliotekarz.
            5. W celu usprawnienia wypożyczania i zwrotu prosimy, w miarę możliwości
              o wcześniejsze zamawianie książek poprzez e-mail:

            j.nalewalska@sp2.wagrowiec.eu

            g.budasz@sp2.wagrowiec.eu

            1. Zwrot wszystkich książek wypożyczonych z biblioteki szkolnej (nie podręczników) obowiązkowo                 od 1.06.2020 r. do 10.06.2020 r.
    • Kontakty

      • Szkoła Podstawowa nr 2 im. Cystersów Wągrowieckich w Wągrowcu, ul. Krótka 4
      • Szkoła: 603-313-284 Świetlica: 603-313-298
      • ul. Krótka 4 62-100 Wągrowiec Poland
      • Sekretariat czynny od poniedziałku do piątku od 7.30 do 15.30
    • Logowanie